Viimeisin Ta Plats:

Tervetuloa mukaan Gardberg Center rf:n toimintaan!

Täyttämällä alla olevat kentät saamme tarvittavat yhteystiedot ja lähetämme sinulle laskun jäsenmaksusta.

Jäsenmaksu on 20 €/vuosi.
Jäsemaksu
+ 2 x Ta Plats lehti v. 2024 on 38 €.
Vuonna 2024 julkaistaan nro 29 ja nro 30.
Ta Plats lehti lähetetään sinulle ilman postikuluja heti kun jäsenmaksusi + lehtimaksu on saapunut tilillemme.
Kirjoita ylimpään kenttään jäsen/jäsen+lehti, riippuen siitä mitä haluat.
Opiskelijan jäsenmaksu on 10 €/vuosi, kirjoita ylimpään kenttään opiskelija.
Samassa osoitteessa asuvan perhejäsenen jäsenmaksu  on 10 €/vuosi, kirjoita ylimpään kenttään perhejäsen.
Tukijäsenen jäsenmaksu
on 50 €, kirjoita ylimpään kenttään tukijäsen.
Järjestö tai yhdistys voi myös liittyä jäseneksi, jäsenmaksu 50 €/vuosi. Tässä tapauksessa ota yhteyttä rahastonhoitajalle

Jäsenenä saat  saat ostaa kirjan rehtori John Gardbergista 5 €:lla ja saat lisäksi ruotsinkielisen Hembygden lehden ilmaiseksi kotiin kannettuna.
Voit myös saada alennus, kun vuokrat Gardbergin talon omaan käyttöön, ota yhteyttä rahastonhoitajalle.

Olemme mielellämme yhteydessä jäseniimme sähköpostitse, joten ystävällisesti ilmoita myös mahdollinen sähköposti-osoitteesi.

Toivottavasti yhdistyksemme toiminta kiinnostaa sinua!

Jos lähetät viestin yhdistykselle, saat vastauksen kolmen päivän kuluessa.

Päiv. 12.1.2024

Skriv siffran 2 med bokstäver: